Canimoglum58 canim biberonla verdin diye gogsunu tutmaz diye bisey yok daha bebegin cok kucuk pes etme emzirmeye calis zorlada olsa ver inat ediyolar ama aliyolar aglayinca sakinlestir yine ver kucagindayken ayaga kalk pispisla oyle ver herseyi dene bence sonunda alisiyorlar ve kendini uzme