Kızlar hayırlı geceler oğlum 12aylık ve bu zamana kadar hiç bir günde deliksiz uyuduğu olmadı ya meme için uyanıyo ya uyanıp ağlıyo sadece artık herşeyi diş çıkıyo ona yoruyorum gün içinde aşırı huysuz asla yalnız kalmak istemiyo onu odada bırakıp mutfağa gidiyorum çığlık çığlığa ağlıyo akşam 9-9.30 gibi gece uykusuna yatırıyorum yatmakta Benimle uyuyo öyle bi hata yaptık küçükken bi yere yatsın iki kere yatsın derken attık beşiğinde uyumuyo 🤦🏽♀️ Beşiğe koyduğum an uyanıyo uykusu çok hafif gece 1e kadar güzel uyuyo sonra çok kalkıyo varmı bizim gibi aynı şeyleri yaşayan anneler