Merhaba kizlar,2 ay 21 gunluk bir kizim var uykularmz belli bi zamandan sonra duzelmisti,gece 12 gibi uyur sbah 6 gibi uyanirdi yavrum,sonra 11 de uyumaya basladi ve sabah 6 gibi uyandi,bu gun nedense normal uyuyan bebegim aksam 11 gbi uyuyup gece 3 den uyanik,ve ben halen onu salliyorm uyumasi icin,acikmis ola bilir mi? normalde meme mama gidiyiruz,ben geceleri
mana verp uyutuyorm sabah uyaninca meme yiyo,yoksa uyku duzenimiz mi bozulyo of cok
huzrsuz oldm