Yağmuru severim. Huzurla dolar içim. Ama bugün… şu an… içim çok kötü. Dünya kötülüklerle dolu. Bu gece ki kadınlar,kadınlarımız. Böyle kötüklerle dolu bir dünya olduğunu bilseydik doğmak ister miydik acaba anamızdan? Aile şanstır,aile şanssızlıktır. Kader desen öyle. Bizler birlik olursak daha güçlüyüz. Hepinizi çok seviyorum kadınlar. Hepimiz her şeyiz. 💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼