Bende normal doğumdan sonra ilk 5 ay düzenli oldum 3 aydır süt yok emmiyo ama adet olamadım kan verdim korunduğum halde insanın aklında bi soru işareti kalıyo gebelik mi var acaba diye ama yok bişey süt kesilince stres yaptım kimsem yok ailem çorumda ben kırklareli stresten mi olmadı ki doktorada virüsten dolayı gidemedim inşallah olurum