Beren2323 elifiii dikkat etmedim bi daha yapınca bakayım doktorunda getirin dedi ama bebeğimi götürmeyi düşünmüyorum evde alıp götüreyim
elifiii Beren2323 kakanın yapılmasından itibaren 30 dk önemli, aşıdan olmuş olabilir, virüs kaynaklı olabilir. Lütfen vakit kaybetmeden gaita testi için götürün. Reflor pediatrik formda olanlarından alıp verebilirsiniz 250 lik şaseler oluyor.
Kelebek Beren2323 Evet canim eczaci zaten yardimci olur maflor rawflor falan var reflor en etkilisi bence. Vakit kaybetmeden ilaci alip basla canım. Eczaciya da sor danış cok geçmiş olsun
canparcam123 Beren2323 5aylık oğlum öyleydi üç günde eridi doktor nidazol şurup verdi poposu çok kötü olmuştu iki tane krem yazdı henüz tam düzelmedi
MinikBezelyem_09 Beren2323 hastaneye gitti mi test yapıyorlar kaka tahlili her bebekte farklı şekilde belirtilerde verebilir benim kızım ilk kustu bir gün önce sonra ertesi gün ateş çıktı ateşten sonra ishal basladı ama nası bi ishal bez falan hak getire resmen paçalarından aktı o kadar sulu bir ishal
MinikBezelyem_09 Beren2323 o zaman korkma iyileşir güzel beslensin sıvı tüketsin bebekler oluyor arada aman olmasın zaten çok zor
Beren2323 Gamzeli haşlanmış patates ve pirinç verdim sanki biraz iyi gibi bu durumda hastaneye de gitmek istemiyorum gece kötğ olursa yarın götürcem artık