Sude_123 İyi geceler annişler oğlum bugün 2ay açısını oldu verem ve tetanoz çok huysuz uyumuyor uyusada uykuya dalamıyor sürekli aç gibi doyuruyorum gene aranıyor napıcam bilmiyorum yanakları soguk alın kısmı hafif sıcak doktora gitmeliyim ateşi 35cıkıyor
BoncukAnnesi Sude_123 canım benim oğlum da 2. Ay aşısında çok huysuz ve bitkindi bütün gün başka hiç bişey yapmadan onunla ilgilenmiştim. Calpol verebilirsin. Ben her aşıdan sonra veriyorum ağrı sızısını alsın hemde ateşi çıkmasın diye. Ama ateşi yok bebeğinizin sıkıntı etmeyin
Perissmom Sude_123 biz de iki gün önce ikinci ay aşılarını olduk, aynı şekilde ateşi yok ama çok huzursuzdu kucaktan indiği an ağlama krizine giriyordu. Doktoru yarım fitil verin rahatlasın dedi, yapınca rahatladı.