6 gün gecikmem oldu 2 gün ara ara lekelenmem oldu yarin doktora gideceğim aksama doğru test yaptim silik cıktı resimde attığım gibi daha sonra hasta oldum tekrar denedm altdaki hasta iken yaptığım gebelik varmi ama ben suan hastayım acaba düşükmu yapıorum başına böyle bişey gelen varmi
