Kalbim oğluma ❤️Seninle ilk yanak yanağa geldiğimiz an baharın gelişi mi? İlk yağmur mu? Bayram Sevinci mi? yok yok hiç birisi değil sen tüm her seyden farklı geldin yüreğime öyle güzel geldin ki tarifi olmadı ilk seni gördüğüm öpücüğüm anın. Sesin boncuk boncuk gözlerin sanki anne diye ağlayışın mıh gibi aklımda rahmime düşünce anneyim demiştim ama sana kavuşunca iyiki senin annenim dedim canım,cananım herşeyim seni koruyabileceğim her kötülükten koruyacağım yollarına iyilik serpeceğim büyüyorsun içimi burksa da bu durum ben de seninle büyüyorum 1 yasın da da kollarım kalbim sana hep açık 50 yaşında da sen gözüm de hep ilk gördüğüm Bebeğimsin kokun hep aynı mis ve sen iyiki bizi seçtin iyiki bize geldin Doğum günün kutlu olsun anneciğim seni çok seviyorum paşam❤️🥺