Arkadaşlar merhaba 👋 Bugün 4.ay aşımızı olduk bu sırada kontrolde bebeğim 1 ayda 300 gram almış az olduğunu söyledi doktorumuz. Ben aptamil almıştım fakat bebeğim tadını hiç beğenmedi sanırım ağzına tat gelince ağlıyor tükürüyor. Tadı mı ağır geliyor anlamadım🤷🏻♀️ Tavsiye edeceğiniz mama varmı?? Birde mamayı malım biberonlar vermek zorundayım ve biberonu da tutmuyor ne yapabilirim 🙄