Deletedmom318 Nagihandefne 17 aylıkken verdim. Bu aralar balık tuketmedigi için doktoruma mesaj atıp onayıyla möllers aldım
Ozge_AyazEfee Nagihandefne 18 aylıkken kullanmaya başladık. İlk önce ocean multi balık yağı kullandık, o bitince möllers e geçtik. İkisi de iyi markalar fakat möllers e devam edeceğim.
Nagihandefne Deletedmom318 memnun musunuz ? Benim kızım 1 yaşında biraz zayıf birşey yemiyor doktor önerdi de
Yavuzzeliha85 Deletedmom318 merhabalar möllers omega nin faydasını gördünüzmü acaba iştah bakımından gelişim bakımından?
Nagihandefne Ozge_AyazEfee benim kızım biraz zayıf doktor önerdi karar veremedim de peki kilo almasını sağlar mı ki iştah açmak için
Deletedmom318 Nagihandefne İştah açması için almamıştım. İştahını arttırmak için düşünüyorsanız net yanıt veremem. Doktor önerisiyle haftada 2 gün 1 çay kaşığı şeklinde veriyorum
MuhammedAmine Nagihandefne memnun musunuz derken yani oğlum içiyor severek 💁🏻♀️ Hergün 1 çay kaşığı veriyorum . Ocean , möllers ikiside iyi markalar ben 4 aydır ocean kullanıyorum ama möllers de deneyeceğim
Nagihandefne Yavuzzeliha85 aynen kızım birşey yemiyor içmiyor iştah artması için alıcam ama faydası var mı bilmiyorum
Deletedmom318 Yavuzzeliha85 İştah açması için almadım. Dediğim gibi balık eksiğini kapatmak için doktor onaylı almıştım. Haftada 2 kez bir çay kaşığı veriyorum. Balık yağları gıda takviyesi olduğu için iştah açacağını çok sanmıyorum
Nagihandefne Deletedmom318 teşekkür ederim canım peki kullandığından beri farketmişsindir belki hani kilo alımı falan iyiye gidiyor mu yoksa bi değişiklik yok mu
Smyetugra Nagihandefne doktora gidemedik maalesef durumlardan dolayı ben kendim başladım balık yemiyor çünkü