Mavi-1isik Kızlar bebeğim 3 aylık 2. Ayına kadar meme +mama gittik 2. Ayina girdiğinde mamayı birden kestim çünkü sütüm çoğalmıştı tam bir ay oldu bugün sadece emziriyordum ve 800 gram almış emzirmemle ama bugün ne zaman emzirsem hep kafasını geri çekip şiddetli bir şekilde agladi evimdede kalan mamalarımız vardı bende denemek için mama yaptım ve iştahlı bir şekilde içti böldüğünü anlamadım sütüm mü azaldı yine bilemiyorum
anneadayi Mavi-1isik biberondan çok tazyikli geliyor memeden o kadar dolu dolu gelmediği için çocuk memeyi reddedebiliyor maalesef, ısrarcı olun pes etmeyin. Sütünüz bol olsun
elifiii Mavi-1isik büyüme atağı sebepli olabilir, mama vermeyin, isteksiz olsa da meme teklif edin. Sabırlı ve şefkatli olmaya çalışın. Meme reddi yaşıyorsunuz muhtemelen, emzirme danışmanlarının yazılarını okuyun bu ilk ataklar ile ilgili.
sufflee Mavi-1isik sakın verme biberona geçer meme reddi ayındasın geçmiş olsun herkes Bi nasipleniyor zaten