aren61 merhaba arkadaslar dun hastaneye gittim goz muaynesi icin yaptiramadan dondum sebebi bi kagit veriyorlar onay kagidi arastirma hastanesi gittigim yer buarada kagitta komplikasyon ve yan etkiler kisminda damla damlatildiktan sonra yuzde siskinlik kizariklik kabizlik huzursuzluk ateslenme solunum guclugu ani ölum riski yaziyor bu kagidi imzalamadab goz muaynesi yapilmiyor bende inzalamadim ciktim arastircam olmadi ozele giderim dedim ama burda sormak istedim ozellikle yaptiranlar yada bilgidi olanlar bole bisey inzaladinizmi?
Alimran aren61 bize sağlık ocağından bi kağıt verdiler göz muayenesine gittik doktor kaşeyle ses çıkartarak bakıyor mu takip ediyor mu diye kontrol etti gayet iyi sesi kağıdı imzaladı sağlık ocağına verdik bu kadar
Yabrukus aren61 bu göz muayenesi kaçıncı ayda yapılıyor bize birşey soylemedi doktorumuz 2 ay kontrolünde
aren61 Eda-aks34 bende imzalamadim muayne olamadik herkes imzaliodu orda siz ne yaptinz peki muayne isini saglik ocagi kagit istio ya
Eda-aks34 aren61 muayene etti canm kağıt verdi reçete kağıdına bir problem olmadığına belirten ışıkla göz arkasını muayene etti sinirler normal parmak takibinede yavaş yavaş başlar dedi
Eeelif Bızım damla damlattılar yarım saat somra görüşelım dedı doktorumuz ısıkla takıp edıyor mu dıye baktı edıyordu 1 yaşında bdha görüşürüz kucuk hanımla dedı özelde yaptırdım ☺öylede ölüm falan dıye bı kağıt görmedım
Eeelif [bilinmeyen] bizim de makınede gozlerı çekildi sonra doktorun odasına girdik once normal muane etti sonra damla damlattı yarım saat sonra odama bekliyorum dedı bızdeyarım saat sonra gittik bu seferde ısıkla takıp edıyor mu dıye baktı
Eda-aks34 aren61 yer olarak nerdesin bilmiyorum ama Maltepe devlet hastanesi çok iyi ilgiliydi doktor
Mirve0109 @aren61 damla damlatıldı yarım saat sonra tekrar muane ettıler en son gıderkende atesını ölçtuler damla bazen ates yapabılıyor ama sorun olmuyor dedıler