İyi geceler hanımlar, yarın detaylı ultrason randevum var, bugün arayıp yarın gelmeden önce iyi bir kahvaltı edip 3-4 dilim baklava yiyin ve meyve suyu için dediler. Karnımın tok olmasını istediklerini anladım ama neden baklava yememi istediler o an sormak aklıma gelmedi, şekere falan mı bakıcaklar acaba diye düşündüm ama kendi doktorum da bir ay sonra şeker yüklemesi yapıcaz demişti zaten. Bunu sormak istiyordum, size de öyle baklava yiyin falan dediler mi? Bir de detaylıda alttan ultrason cihazıyla da bakıyorlar mı acaba?