Umarım biri dikkatinizi çekip girmişsinizdir..
kızım 11 aylık bu zamana kadar hep emzirdim,uykudan sık uyanma değil resmen uyumuyodu artık, dün gece4te uyudu mesela.. açlıktan mi uyumuyo bu çocuk deyip bugün mama aldırdım eşime, doğru mu yaptım vicdan azabı çekiyorum çünkü sütüm var ne yapmalıyım mama alıncaksa ne almalı nekadar vermeliyim kafam çok karışık hanımlar yardım pls.