Deletedmom190 Vesiley Kac derece bilmiyorum ama evim sicak. Içine zibin ve alt ust takim veya tulum giydiriyorum. Sapka hic sevmiyorrrr.
Mavi-1isik 27 derece oda sıcaklığımız şapka takmiyorum uzun kollu zıbın giydiriyorum ve altina bir don bu kadar üstünüzde örtüyorum tabi yarıya kadar