Merhaba anneler, 5. Aydayız doktorumuz tadımlara başlamamız gerektiğini söyledi. Ek gıda 3 gün kuralı ilk gün 1 çay kaşığı, 2. Gün 1 tk, 3. Gün 1 yk şeklinde doğru mu biliyorum?
sonrasını nasıl devam ettiriyoruz? İçlerine ne kadar zeytinyağı ekliyorsunuz? Ve son olarak su ne kadar ve ne ile veriyorsunuz? Yardım lütfen yanlış bişey yapmaktan korkuyorum