Kbrrrrr Kızlar sizce alerji mi lütfen beni bilgilendirin doktora gitmem gerekir mi sizce [url=https://hizliresim.com/H4kpnG][img]https://i.hizliresim.com/H4kpnG.jpg[/img][/url]
Zuzuuu Kbrrrrr İsilik olmuş sıcaktan terleyince olur genelde hassas beyaz tenli çocuklarda özellikle 🙂
Burcumiray34 Kbrrrrr merhaba bnm bebeğim de alerjik bebek ama kanlı mukuslu yapıyordu besin alerjisi var yani bide vücudu da kızarıyor bunun gibi tam olarak değil ama hemen hemen aynı gibi😑 Bilemedim ki buda olabilir alerji 🤷🏻♀️ ama inşallah değildir kaç aylık bebiş
Rabiabyrktr Canım pek alerjiye benzemiyor benim bebeğim alerjik ve alerji bebek olsa inan her yeri pütür pütür kabarır kabuk gibi olur
Kbrrrrr Yigidom evet cevap gelmişti ama aşırı takıntılıyım. Bugunlerde bu kızarıklıkları taktım kafaya aklımdan çıkmıyor. Bu saatte daha çok anne online oluyor belki bu durumu yaşayan vardır diye tekrar açtım :(
Kbrrrrr Yigidom bazen kollarında da oluyor. Yüzünde de bazen bundan değil ama minik kızarıklıklar oluyor canım bu böyle sivilce gibi ama döküntü olmuyo zamanla sönüyor geçiyor
Yigidom Kbrrrrr aynı bende ki belirtiler beniö ilk zamanlar öyle oluyodu sonra çoğalmaya başladı ve en son vücudu kabarınca doktora götürdüm alerji dedi
Kbrrrrr Yigidom ayy hadi ya. Bizim neredeyse 2 aydır var ama artık daha da çoğaldı. Kakası eskiden Bazen mukusluydu artık değil. Kan vs renk değişikliği de hiç görmedim hep bakarım. Gitmeli miyim sence doktora
Kbrrrrr Annesirintugceuzun bi doktora fotoğrafını attım o da bocek ısırığı gibi dedi Ama hergün böceği nerden bulcak bu çocuk kafayı yiycem☹️
Yigidom Kbrrrrr resim atamıorm atabilsem resmini atıcam benimkininde işte yapamyrm onu, valla bence bir git enazndan için rahat etsin . Özelde sana deri testi yaptr diyickler ama yaptrma pahalı devlette yaptr sonucu götr kendi doktoruna kaç aylık bebeğin
Annesirintugceuzun Kbrrrrr Canım yattığı yeri bir kontrol et. Koltukların falan altına atılan böcek ilaçlarından al. Bakalım devam edecek mi?
Kbrrrrr Yigidom eşim kızmasa çoktan gidicem. Şu korona yüzünden gitmek istemiyor. Serebral palsi dediler kızıma ne zamandır kaç tane doktora götürdüö norologtu fizyoterapistti. Şimdi bu kızarıklıklar diyorum çocukta hastalık arıyosun bişeyi yok corona olcaz hastanelerde diyor götürmek istemiyor ama ben çok kafama takıyorum
Kbrrrrr Yigidom yani bende inanmadım sanki evin içinde ne böceği sanki kurtlandık mı. Tecrübesiz biriydi sanırım gerçekten bilmiyorum anlamadım diyemeyen doktorlara çok kızıyorum emin olmadan konuşuyorlar
Yigidom Kbrrrrr valla canım bişey diyemyrm ki benim eşimde aman sen abarttn bişeyi yok çocuğun dedi dedi sonra cocuk iyice kızarmaya başladı sen haklısn dedi doktora götür dedi erkeler bi garip