Linakusu başladım ama dediğim gibi şuan sadece BLW yöntemiyle tadım yapıyoruz ☺️Yani 1 çay kaşığı kabağı anca veriyorumdur belki daha bile az 😁amaç alerji kontrolü,çiğneme refleksi ve ek gıdaya hazırlık diyelim yarın havuca geçicez nasipse kabak onaylandı 😁