Edanaz Ben 4 kadar slikon uçla emzirdim. Sonra yavaş yavaş bırakmayı denedim, kızım kabul etmedi. Sonrada emmeyi bıraktı maalesef, ben elimden geldiğince sağıp verdim ama sağmayla eskisi gibi sütüm olmadı. Şuan 20-30 cc anca çıkıyor. Keşke en başında vermeseydim diyorum, slikon ucu. Göğüs ucumda hiç yok, çıkmadı. Senin varda mı kabul etmiyor ? Yoksa slikon uca alıştığı için mi kabul etmiyor ? Slikon uçlada emzirmek bir zaman sonra zor oluyor ya. Genede pes etme, nasıl emiyorsa öyle devam etcen mecbur, hiç emmemesinden iyi.