bende şimdi bununla ilgili bir post açmıstım 😍 yorumları okuyunca o kadar mutlu oldum ki inşallah benim kızımda bırakmaz 🙏🏻 3.aya cok dikkat edın eğer meme reddi baslarsa cok zor oluyor
3.5 aydır cektiğimi ben bılırım 😭 sadece geceleri emzirebildim o yüzden emsinde yeter ki silikon ucla emsın sıkıntı yapmayın,