Hilaldurmazzz Gaz problemi var demişsiniz. 🤷🏻♀️
Ben yediğim tüm yemeklere kimyon boca ederdim. Rezene çayı içiyordum sabah akşam birer bardak. Kendi ayaklarınızı ve bebeğinizin ayaklarını sıcak tutmaya özen gösterin. Ben gece beşiğine yatırmadan sıcak su torbasıyla beşiğini ısıtırdım. Yatırmadan çıkarırdım torbaları. Sıcacık olurdu. Denemek isterseniz diye yazdım.