As1ioz ne kadar doğru ve ne kadar uygularsınız bilmem ama ben böyle yaptım .. çamaşırsuyunda beklettim önce iki gün rengi açıldı eski haline döndü sonra da iki defa kaynattım üç gün de sıcak suda beklettim öyle kullandım ( benimki havuçtan değil de işk defa bebelac kabanoz maması deniyim dedim denemez olaydım her yeri sarı sarı oldu emziği üstü başı ağzının kenarları ve çok zor çıktı bi daha da vermem öyle şeyler yaa kim bilir midesi nasıl olmuştur 🙄🙄)