Canım maalesef antibiyotiksiz geçmez apse yapmış. Arabanız varsa eşin arabada bebeğinizle dursun sen hemen gir muayene ol dönün eve. Çünkü ilerlerse allah korusun kana karışabilir iltihap. Ağrısı da çok fena bilirim çok çektim yüzümün sol tarafında bi yüz daha vardı resmen o kadar şişmişti ki.. Largopen miydi neydi onu yazdı doktor emzirdiğim için sonra çekti dişi inan çok rahatladım