AselinAnnesiiiii kızım 15 mayısta 25 aylık olacak. biz 16 aydan sonra yemeğe başlayabildik. Kabul etmedi bir türlü. Şimdi kahvaltıda 1 yumurta 3 4 zeytin, biraz peynir birde tıbbi beslenme maması içiyordu yarım şişe ama bu ara içmiyor. (1 öğünlük besin yerine geçiyor) ara öğün çok nadir ikna ediyorum. Zaten 1 saat te yiyor bazen birbuçuk saatte bulaşık topla banyo yaptır derken 10:30 oluyor saat 11, 11:30 gibi öğlen uykusu emerek uyuyor. 14, 14:30 gibi kalkıyor 150 ml kadar ekstra besleyici çorbalar yapıyorum. Mesela tarha yapacaksam sütle ve peynirli yapıyorum. Yada kıymalı yapıyorum kıyma epey fazla oluyor çorba kıvamında değilde artık az sulu yemek moduna geçiyor süzsen suyu akmaz. Şehriye yapacaksam ona kadar yapıyorum ve bir yumurta sarısı koyuyorum. Sulu köfte aynı şekilde yumurtalı yemek kıvamında . İki yemek kaşığı kadar sebze veriyorum senzeler genellikle kıymalı oluyor, bir yemek kaşığı pilav et sulu yada tavuk sulu, 150 ml kadar da yoğurt veriyorum. Ara öğün çok nadir yapıyor çilek elma falan yiyor her meyveyi yemiyor. Onu her zaman değil. Şeftali sevdiği için dolaba atmıştım onu kaynatıp püre yapıyorum.4 Bebe bisküvisi yulaf ceviz badem antep fıstığı bal koyuyorum. Bazen şeftalisini az koyup bir bütün elma da koyuyorum. Bu şekilde meyve püresini seviyor ama her zaman yemez. Akşamda aynı şekilde çorba, 1 kaşık sebze, 1 kaşık pilav makarna dan biri, 75 80 ml yoğurt buna ek 150 ml muhallebi yada tıbbibeslenme mamasından yarım şişe falan ara öğünleri oturtamadık bir türlü öğlen 2:30 da kalkıp 4 e kadar yemeği sürüyor 6:30 da akşam yemeğine oturuyoruz. 7:30 8 den önce bitiremiyor. Gıda almaya geç başlayınca Pütürlü gıdaya da geç başlayabildi çiğnemesi yutması yavaş hızlı versem kusuyor. Zaten 8:30 9:00 da yatıyor. Meyve bazen günde bir kez yiyebiliyor onu düzene sokamadım bir türlü. Öğlen uykusu az uyusa mesela az uyuduğu günler fırsat oluyor ama uykudan da feragat edemem çünkü aylarca uykusuz kaldık bu uyku düzenine kavuşana kadar çok çektik.