3 aylık oğlum var gündüzleri çok az uyuyor uyusada yarm saat sürüyor en fazla sonra 15 dakika 10 dakika falan uyuyor koyar koymaz uyanıyor Gündüz uykusu arada bi uyusa en fazla 1 saat uyur o yüzden de gece çok derin uyuyor uyanmıyor 5-6 saat aralıksız uyur uyandırıp kaç saatte bi beslemeliym uyandirmadan da beslesem olur mu siz ne yapıyorsunuz kan şekeri düşmesin diye 3 saatte bi mama veriyorum