Taze_annee bizim de sağ 55 sol normal. 2 aydir aparat takiyoruz. Ben sizin yerinizde olsam bir ay boşuna geçirmem bandaj taktırırdım. Cunku bizim ilk cekimde 59 dediler bir aya düzelir dediler bir ay sonra gittik 55 olmustu daha kötü. Asla çift bez vs de kabul etmem direkt pavlik bandaj. Ne kadar erken başlanırsa o kadar erken iyileşir mantığiylahareket etmeniz lazım. Bakın 2 ay oldu hafif düzelme var daha. Kim bilir kaç ay daha böyle geçecek..