9 buçuk aylık oğlum var günde 2 3 kere ek gıda veriyorum sabah ya kahvaltı ya mama öğlen çorba sonra uyku saatine yakın tekrar mama veriyorum geri kalan saatler hep emiyo besleme şeklim doğru mu merak ettim yeterince beslenmiyo mu diye düşünüyorum arada.