@Mervecicekli Mathilda söyle anlatayım, bizim 3.5 aydan beri çok fazla salyamiz vardı ben o zamandan itibaren gözlemledim oğlumu. Kehribar kolyeyi araştırdım. Baya baya araştırdım ama. Baie de etki edecek diye aldım. Taktigim zaman salya azaldı. Yazın sıcak ana denk geldiğinden babası ara ara çıkarıyordu çıkarınca salyası artıyordu. Amaaa dur bakalim ise yarıyor dedim. 7. Aya doğru giderken diş etleri kabarmaya başladı. Oğlum her şeyi ısırır derecesine hızlıca ağzına sokuyordu. O dış etleri boğazlamaya başlayınca huysuz oldu. Günde 2 3 kere uyuyan çocuk 1 kere uyumaya başladı. Bir gün sabah kalktıgımda baktım ki ateşi var. Dişten belli dedim, kakası da ishal olunca eyvah dış dedim. Kolyesini taktim o gün ateşi yükselmedi şükür. Ertesi gün baktım ateş yok kaka da normal. Herhalde dış değildi ben yanlış anladim diyorum kolyeyi bağlamamak için neyse ertesi gün takmadım kolyeyi, baktım yine ateş hemen yataktan kalkar kalkmaz taktim. Baktım öğlene doğru ateş yok. Diğer gün bir baktım ki diş çıkmış. Allahım şükür dedim. Ikinci dış çıkarken kolye yanimda yoktu. Anneanneye gitmiştik. Unutmuşum aman Allahım ateş ishal mahvetti bizi ama şükür 2. Dışın çıkmasına yakın ateş ishal yaptı. Büyük sorun yaşamadık. Şimdi 3. 'yu çıkardık 2. Ve 3. Diş arasında 1 ay var 1 aydır kolyeyi tanıdığımdan mıdır nedir üst dış çok rahat patladı.