SeyfettinNurcanEbrar Selam bbm bebeğim 31 haftalık doğdu ve şuan 8 ayına girecek. Ek gıdaya başladın armut pışik yaptı sandım kestim vermeyi adı ise elma yada muz yapıyor sanırım yoğurtlu acaba bilmiyorum ne yapacağım meyve vermemelimiyim bilgi lutfen…
Blgnrb SeyfettinNurcanEbrar benim bebeğimde 52 günlük pişik olmuştu Dr umuzunda tavsiyesiyle kantaron yağı sürdük çok çabuk geçirdi hala kullanıyorum
63-61 Nisasn evet benimde bebeğim 42 günlük ve doğduğu günden beri her altını açtığımda zeytinyağı sürüyorum pişik yapmıyo yapıcaksada önlüyo direk
Mrvklnc annemin tavsiyesiyle bende zeytinyağı kullanıyorum hep hemen etkisi oluyo geçmiş olsun ek gıda döneminde pişik kaçınılmaz bir hal alıyor
elif3457 Armut benim oğluma da pişik yapmıştı 3 yaşına gircek hala yemek istemez kesinlikle sudocrem sür en iyi kremlerden biri
Damlayasinalp Benim bebeğim 6 aylik hametan krem kullanıyorum çok faydasını gördüm öğlen pişik olmuştu kremden sürdüm akşam baktığımda hiç birşey kalmamıştı Bana da ablam tavsiye etmişti çok memnunum
SeyfettinNurcanEbrar Arko krem zaten kullaniyorum memnununda sadece sorum meyvelerden mi oluyor acaba yoğurttan mı vermeyi kesmelimiyim bilmiyorum…
Ebruea SeyfettinNurcanEbrar bir hafta birini verin diğer hafta birini tamamen kesmektense hangisi olduğunu bulursunuz. Bir süre vermezsiniz sonra tekrar denersiniz reaksiyon verecek mi diye. Açıkcası muz olduğunu sanmıyorum ben ama yinede herşey olabilir
SeyfettinNurcanEbrar Ebruea tmm deneyeceğim peki elma ise armut ise sadece muz mu vereceğim bilemiyorum ki
Ebruea SeyfettinNurcanEbrar bir hafta elma verin diğerlerini vermeyin gözlemleyin reaksiyon devam edick mi diye sonraki haftaya armutlu ekleyin verirse armuttur vermezse bir sonrakine yoğurt da ekleyin mutlaka onlardan biriyse vermediğinizde düzelme olacaktır.