Busratahmaz her şeyi ilk defa tadacak, ben avent wasabi almak istemiştim ama pahalı diye biraz öteledim, ilk 1 ay tencerede buharda pişirdim ve inanılmaz yoruldum. İşkence gibi çok uzun zaman kaynatıyordum ve süzgeçten geçirmesi vs🤯 sonra aldım ve oğlum 10 aylık suan. Daha bugün eşime söyledim, şimdiye kadar eşya olarak en değer verdiğim şey bu oldu diye ☺️ Bozulacak başına bir şey gelcek diye ödüm kopuyor Çünkü o Benim resmen elim ayağım oldu. İnanılmaz kolaylık sağlıyor ve sağlıklı olması da cabası. Bence bir annenin en değerli eşyası olabilir ☺️