Erbay_pinar kesinlikle medela calma. Biberondan içerlerken emdiklerinde ki gibi dil, dudak, çene, gırtlak ve yutak kasları çalışmıyor. Özellikle yumuşak başlıklı biberonlar kesinlikle meme reddi sebebi. Markalar anne memesi gibi derken yumuşaklığını kastediyorlar maalesef. Benim kızım 5 günlüktü medela biberonu verdiğimizde. Elimde hali hazırda medela biberon var diye emzirme danışmanım biberon kullanabilirsin demişti. Yoksa kesinlikle şırıngayla vereceksin demişti. 3 ay emzirebildim, sütüm kesildi ama o 3 ay içerisinde hiç meme reddi yaşamadım. ☺️ Sonrasında bahsettiğiniz chicconun biberonunu da kullandım. Zorladı beni açıkçası çok kullanışlı bulmadım. Avent kullandım damlatıyor ve gaza sebep oluyor. Şimdi 4 aylığız tommee tippee anticolic kullanıyorum. Aşırı memnunum 🤩😍