Alyaerva İşsizlik ödeneği ibana aktarılmıştır diyo bankaya bakıyorum yatmamış arıyorum görünürde yatırılan bişey yok diyo 170 i arıyorum para gönderilmiş diyor yaşayan varımı acaba ?
Defneligunlerrr Alyaerva ibanda yanlışlık olabilir veya PTT ye yatmış olabilir mi? Çünkü iban yanlış olunca PTT ye yatıyor e devletten bir bakın. Bana da yatmış çünkü gelmiş hesabıma
deletedmom247 Alyaerva Evet 2 aydır öyle oluyor merak etme yarın öbürgün mesaj gelir ptt ye yatırılmıştır diyee 😌
Tugceva Ayni durumdayim geçen hafta çarşambadan beri hesaba yatan falan yok 170i zaten dusuremedim de yoğunluktan dolayı.bakalim.ne zaman yatırırlar
Alyaerva Defneligunlerrr e devlette ödeme günü gerçekleşme günü yazıyo sadece ama nereye gittiği yazmıyor ki
Yigidom Ysmn07 işgörmezlk yazın arama butonuna orda ilk çıkana tıklayın Nereye ve nezaman yattıgı görünür
Ece_cavus2019 Benimde aynı ıban dogru rapor param hep hesabıma yatmıştı e devlette ödeme gerçekleşti diyor ama yok hesapta
Alyaerva Defneligunlerrr baktım oraya ama hiç birsey yok işsizlik yazıp giribce sadece ödeme tarihi ve gerçekleşme tarihi yazmışlar
Defneligunlerrr Alyaerva canım o zaman PTT den çekebilirsin kimliğin ile yüksek ihtimal PTT ye yattı. Eşin Bi bugün PTT ye gidip sorsun
deletedmom247 Alyaerva Yatar benim öyle oldu sonra mesaj geliyor ibana yatırılamadğı için pttye yattı diye bende gittim 2 gün önce ibana yatmış dediler ama yokk normalde 5, de yatması lazımdı yatmadı geçen ayda 10 gün sonra almıştım 😌