Kızlar Tam 9 Aydır Bu ağrıyı çekiyorum. BIRKERE kabız Oldum zorlandım çatladı Surek li proc to gyvenol fitil kullanıyorum krem gidip gidip ağrı geri geliyor cerraha gittim çatlak dedi kabız olma dedi ama bugün fenayım 3 tane fitil attım krem sürdüm geçmiyor ya neyapayim bir akıl verin oturup ağlıcam ya sinirdem. Kabız olsamda olmasamda.agri yanma hep var deliricem