Elfclk53 Merhaba hanımlar bi konu Hakkında abilginize danışıcam doğum yapalı 8 ay apldu ama benim dikişlerim çok sert sanki ödem olmuş gibi ele geliyor dikiş bu durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım
Balbademim3 Elfclk53 doğum sonrası doktorunuza kac kez muayeneye gittiniz bi 40 gün veya bir ay sonra kontrol etmiş miydi. Krem veya iğne verdi mii hiç
Deletedmom311 Elfclk53 boncukboncuk geliyr dmi ben de korkup sormstum dügm onlar ddi ,6 . 12 ay arası kaybolcakmş
Elfclk53 Balbademim3 doğrumdan 5 gün snra gititm bi 15 gün kullnmam için krem verdi onuda 1 hafta kullndım okadar o iz kalmamsı için miş krem bidahada gidemedim sonrada araya virüs girdi hiç gitmek sitemedim
Balbademim3 Elfclk53 anladım canım kremi baya kullanmak gerekiyormus aslında ben 1 ay kadar kullandım tabi o zmn virüs olayları gündemde değildi ülkemizde. Muayene gittim ödem varmıs biraz onun icinde ayrı krem verdi rahatlattı keşke gidebilsenn iyi olurdu.
mmervepanavur Balbademim3 bana hix krem falan vermedi şaşırdım açıkçası 1 sene oldu dikis izim cok çok azaldı odem olmuştu başta sonradan geçti