Defneninannesi Bizede dogdugu gün teyzesinden hediye geldi ama bilekleri o kadar minnak ki kıyamıyorum takmaya bi yeri çizilir filan diye çekiniyorum. Şuan 35 günlük bayramda bende takacağım inşallah
Senam Defneninannesi sizin bebiş bizden biraz büyük Ama olsun bayrama bizde takarız ☺️ Allah bağışlasın🙏
Firdevs Senam sen nerden aldın canım 135₺ bir kolye için çok pahalı geldi ya bana senin aldığın ne kadar ücreti?
Senam Firdevs ben instagram dan Totsandmore sayfalından aldım komşumda ordan almıştı uzun süredir takip ediyordum ve bende o fiyata aldım sertifikasıyla geldi bak rengi aldım ben kızıma 😍