Mira35- Ya 144 ü arayın diyolar ama ulaşmak mümkün değil 300 tl yi yatırmak bu kadar mı zor ödeme aşamasında diyor şubatta başvurmuştum
Defneligunlerrr Mira35- canım ödeme yatsa bile ödeme aşamasın da yazıyor. Kesin yatmıştır PTT den çekebilirsin 😊
Deletedmom146 Mira35- canım bana da aylarca yatmadı dediler postaneye eşim gidip sordu çoktannn yatmış bir ara sor istersen
eezgiciikk Mira35- e devlette ödeme aşamasında yazıyor ama yatmış oluyor. Ben 23 ocakta başvuru yapmıştım 25 Şubat’ta yatmış benim param.. ama PTT deki salak adam bana Mart’ta gittiğim halde paran yatmamış daha dediği için geç çektim parayı.
Emine071 Mira35- yattı ya bende aylarca e devletten ödeme aşamasında yazıyor die yatmadı sandım yolum düşünce bi sorayım dedim PTT çoktan yatmış öyle yazıyor yatmadı anlamına gelmiyor yanı yatmış ola bilir
Mira35- Bi ara gidiyim ptt sessiz sakin olduğu zamanlarda çok ihtiyacım olduğundan değil ama bi 300 tlnin yatmamasıda tuaf geldi 🤷♀️ Eşim çekebilirmi peki