Kızım 5 aylık ilk hafta sarılık geçirdiğinden beri her gün bi fiil kullanıyorum sapa sağlam ve çok memnunum. Bende teklisi var ikilisini kullanmak zor olur bence. Ama kalitesi gerçekten iyi. Sütümü bile arttırdığını düşünüyorum. Bence gönül rahatlığıla alablrsin.