Anneler selam❤
Yaklaşık 6 aydır sağlık ocağının verdiği doğum kontrol hapını kullanıyorum. Dün içmeyi unutmuşum şuan farkettim bugün ki hapımı içmeye gittiğimde. İlk defa böyle bişey başıma geliyor. Sıkıntı yatatır mı ? Ekstra önlem almam gerekir mi acaba. Başına gelen varsa yada bilgisi olan anneler varsa aydınlatırsa sevinirim☺