Ooznur54 benimki de 24 martta doğdu, ilk ay 700 gram almştı doktorum 1 kilo alsa daha iyi olurdu dedi 😄 ama sarılığından çok beslenmemişti başlarda ondan hala da geçmedi sarılığımız. İlk 3 ay alabildiği kadar kilo alsın 1 kilonun üstünde olursa, mama takviyesi de yapıyorsan onu kestirirdi ancak seninki öyle bir durum değil. Gündüz gece istediğinde emzir asıl şimdi ihtiyacı var bebişin 🤗