Merhaba güzel anneler,
23 martta doğum yaptım 1bucuk aylık erkek bebeğim var. Bebeğimin doğum kilosu 3,500.
Gecen gün doktora gittik 5kilo olmus ve doktor cok kilo almıs emzirme bu kadar falan dedi. Hatta gece 10la 6 arası hic emzirme aglarsa emzikle filan sustur dedi. Doktoru pek sevmedim bidaha gitmem ona ama kafamı karıstırdı. Bebek acıkınca gece emzikle nasıl susturcam. Saat kurup kalkıyodum geceleri ama artık bebeğim aglayınca filan veriyorum meme geceleri. Gecede 2 kere filan oluyo o da. Gün içinde de cok düzenli olmasa da ortalama 2 saatte bir emziriyorum. Sizin yorumunuz nedir? Sizler ne sıklıkla emziriyosun uz ve kiloları nasıl bebişler in?