Çocuktan çocuğa çok değişiyor kızlar iştah ve kilo alımı oğlum doğduğunda neredeyse her ay bir kilo alıyordu kilo alımı iyiydi ek gıdaya geçtik kilo alımı düştü şimdi de çok zayıf değil bence normal ama o kadar yiyiyor ki yedikleri nereye gidiyor merak ediyorum 😂 kızım da 700 Gr aldı ilk ay şimdi 600 Gr bakalım 3.ay ne kadar alacak 😉