sevcan Sefika19 benım kızımda büzüyo heycanlanınca bıde ağlarken bazen normalde, Çok komik oluyo ozman ıkı katı sevımlı oluyolar:)) bız baylıyoruz:) tepkisi oda kendne göre:)