Htc3258 Facebook’ta emzirme akademisi diye grup var onlara mesaj atın çok yardımcı oluyorlar ilk 3 hafta ben de mama vermiştim bebeğime sonra bu gruba üye oldum şükür ki onlar sayesinde 1 haftada kademeli olarak azaltıp bıraktım şuan bebeğim 3 aylık sadece beni emiyor