Acaba tüm Türkiye de mi olur yoksa yine 31 ilmi bu sefer tüm Türkiye de olsa çok iyi olacak yani küçük şehirdekiler insan değil sanki eğer olmazsa tüm Türkiye de diğer şehirlerde ki vaka sayılarında artış olur bence zaten normalde de insanlar hala misafirliklerden iftarlara gitmekten vazgeçmiyorlar bayramda koronayı yayan yayana