Eyda yanlış yapmiyorsun aksine doğru yapiyorsun. Canım cok normal. 3 ayi atlatın biraz daha rahat edersin. Ama cokda doyamadığı kanaatindeysen mamayi kasikla ver biberonla degil. Biberon meme reddi sebebidir. Hatta emzik de. Ama sunu unutma ac oldugu icin emiyorsa bile ne kadar emzirirsen o kadar sütün artar. Bir memeni en az 20 dakika ver. Mutlaka ikisinide emzir. Bol su bol uyku bol emzirme bol sıvı alımı bunlar sutunu arttirir. Maden suyu dereotu hurma helva sutunu arttirir. Kuru meyve kompostolari ( incir, dut, erik, üzüm v.s.) sütünü arttırır. En onemlisi sakinolup stres yapmamak ve bebek her uyidugunda 10 dakika bile olsa gözünü kapatmak. Uyuman sart degil. Gunde 1 kere bile yatıp dinlensen faydasını görürsün. Sağlıkla büyüsün bebiş.