Bundan 3 hafta önce filan sağlık ocağına gittik tabi evden bir anda dışarı çıkınca oğlum afalladı herkesi özellikle beni maskeli görünce ağlama krizine girdi hiç unutmuyorum 5-6 saat ağladı susturamadım bana bakıp bakıp iç çekti aradan zaman geçti gece rüyasına girmiş yine ağlama krizi beni istemiyor bana bakıp ağlıyor babamız yanımızdaydı da o sakinleştirdi sonra 2 kere daha böyle oldu biri bu aksamdı hiçbirşey yokken aynı ağlama krizi tekim eşim vardiyalı çalışıyor onunla konustuk görüntülü sustu kapattık yine aynı benim haricimde herkesle susuyor ne yapıcağımı şaşırdım öyle korkmuş ki yavrum içine işlemiş resmen doktora götürsem anlarmı ki😢😢😢