Merhaba arkadaşlar,
Philips avent biberonlarını ve yalancı emziklerini kullanıyorum. Yeni aldığım biberon uçlarını ve emzikleri steril etmek için cam bir kaseye koydum ve üstlerine kaynatmış olduğum suyu döktüm. 10-15 dakika kadar beklettim sonra çıkardım. Fakat Biberon uçları bebek çekerken içeri kaçıyor. Acaba fazla mı beklettim. Görüntü de herhangi bir deformasyon yok.