Berenmoms 6 ya girdik ve iştahsızlık basladı dogru duzgun emmıyor mamada verıyorum içmiyor noldu anlamadım 😔😔 ek gıda olarak elma puresınden basladım yanlıs secım oldu sanırım onu ıstıyor ama mama ıstemıyor memeyı azalttı napıcam yardım lütfen 🙏
Melike09 Berenmoms diş sancısı varsa ondan da yapabilir. Ek gıda için tatlı değilde sebze deneyin unutur
GokturkAlp Berenmoms 2-3 gün anne sütü yada mama neyse onun dışında birşey teklif etmeyin. 3 gün sonra sebze püresi uada çorbası ile başlayın. Bemşm tavsiyem bu olur.
Melike09 Berenmoms neden olsun canım. Hem yoğurt çok faydalı bu dönem için bağırsaklarına faydası olur. Kabızlık açısından. Patates dene ben kabak vereceğimde biraz sütümden ekledim kıvam verdi. Hiç red yaşamadım. Sütünden ekle pürelere. Yemezsede bir kaç gün ara ver. Zaten tadım dönemi.
GokturkAlp Patates kabız yapabilir, lifli sebzelerden başlamadan lazım. Kabak, havuç, karnıbahar, brokoli gibi.