Sedalya0612 canım hem postun yukarda kalsın hemde şöyle diyim; benim beneğimimde kilo alımı yavaşlamıştı emiyor emmiyor değil bir memeyi bitiremiyoruz asla ve asla 20 dakkada emse bir meme asla bitmiyor doyuyor ama kilo almıyor eğer seninde öyleyse bence mama yerine yavaş yavaş ek gıdaya geçsen daha iyi olmaz mı ? Ben geçmeyi düşünüyorum bebeğim 4 ay 24 günlük ama şuan benim için henüz erken sende 5, buçuk ayına geldiğinde filan bence doktoruna da sorarak başlayabilirsin. Benim naçizane fikrim bu yönde yanlış mı doğru mu bilemem ama en iyisi doktoruna sor